четвъртък, 29 май 2014 г.

КО_ЕНЗИМ Q-10 Е МОЕТО СПАСЕНИЕ

http://livelong.eu/actual.php?aid=72


Личната история на Спас Спасов от Варна


   Аз  получих  информация  за  продуктите  на  АкваСорс  от  д-р  Мария  Василева  през  юни  2007-ма  година. В  последствие  разбрах, че  още  щом  съм  споменал  за  инфаркта  и  3-те  сърдечни  операции, за  72-та  часа  между  живота  и  смъртта, тя  е  решила, че  непременно  трябва  да  ме  убеди  да  започна  да  приемам  поне  Ко- ензим Q-10. И  успя! Беше  доста  убедителна, макар  че  през  първите  месеци, аз  гледах  с  голяма  доза  недоверие  на  тези  добавки. Започнах  да  приемам  Ко-ензима, но  продължавах  да  си  пия  и  8-те  вида  лекарства  3  пъти  на  ден - преди, по време  и  след  всяко  хранене. Продължавах  да  си  мисля, че  без  тях  не  бих  могъл  да  съществувам, а  на  Ко-ензима  гледах  като  на  нещо  допълнително, което  евентуално  може  и  да  ми  помогне. 


Трябваха  ми  няколко  месеца, за  да  повярвам  в  този  продукт  и  да  се  убедя, че  той  ми  е спасението. След  това  вече  нямаше  място  за  двоумене. Постепенно  спрях  лекарствата  и  добавих  АФАЕМК и КолAктив. И  ето  повече  от  6  години  те  са  моите "лекарства"- те  са  моята  задължителна  суперхрана. Няма  ден, в  който  да  съм  ги  пропуснал, а  когато  съм  по-натоварен,  добавям  и  1-2-3  лъжички  Клетъчна  енергия. А  натоварени  дни  съм  имал  доста.  

През  лятото  на  2009-та  година  отново  се  върнах  в  Австрия / живял  съм  там  цели  20  години /, за  да  "поработя". Въпреки  че  ми  се  налагаше  да  работя  по  12  часа  на  ден,  аз  се  чувствах  изпълнен  с  енергия, което  изненада  всички  мои  познати  и приятели. Те  добре  знаеха  как  се  чувствах  и  как  изглеждах  1-2 години преди  това. А  какво  беше  изумлението  на  моя  кардиолог,  когато  видя  перфектните  ми изследвания  и  разбра,  че  вече  2  години  не  пия  никакви  лекарства. Д-р  Василева  често  ме  цитира  в  лекциите  си  как,  когато  се  запознахме, аз  не  можех  да  изкача  повече  от  10-15  стъпала,  без  да  спра  да  си  почина.  За  информация - сега  вече  се  качвам  на  13-тия  етаж  с  бавен  ход  безпочивка. 

         
           Благодарение  на  продуктите  на  АкваСорс, аз  съм  изключително  обнадежден  за  здравето  и  за  бъдещето  си - решил  съм  да  доживея  100-те, а  защо  не  и  повече. Вече  и  в  Австрия  имам  кръг  от  приятели, които  ги  консумират  постоянно. Та  как  иначе - аз  съм  живият  им  пример.

         Препоръчвам  на  всеки, който  е  стигнал  до  тази  информация, да  се  консултира  с  компетентен  дистрибутор  на  фирмата, за  да  му  бъде  определена  най-подходящата  за  него  комбинация  от  продукти.
         Бъдете  търпеливи  и  постоянни! Не  се  стремете  към  бърз  резултат, а  към  трайно  здраве!

Спас  Спасов - гр.Варна                                                                                                                  

Научи повече ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар